Annons

Annons

George Jensen hyllar starka kvinnor i ny kampanj




Annons


Smyckesmärket George Jensen lyfter starka kvinnor i sin nya kampanj för hösten med budskapet, "You can never be too much you".

Det danska designföretaget Georg Jensen presenterar inspirerande kvinnor i en ny global kampanj. Kvinnor över hela världen uppmuntras att vara sig själva och skapa sin egen framgång. Budskapet är tydligt: “You can never be too much you”.

Videon släpptes i går och är regisserad av danska Lærke Herthoni med Seinabo Seys låt ”Easy” som ledmotiv. I klippet medverkar fem framgångsrika och inspirerande kvinnor; boxaren Cecilia Brækhus, motocrossproffset Behnaz Shafiei, kocken Dominique Crenn, regissören Susanne Bier samt komikern Sara Kendall.

Trenden att hylla kvinnor i kampanjer har växt storartat under 2016. Bland annat har H&M släppt en kampanj för att belysa mångfald och Lindex inspirerar med plus size-modellerna Ashley Graham och Candice Huffine i spetsen.

Se klippet här nedanför!

Foto: George Jensen


Annons


TAGGAR
Kommentera | Translate


Annons



Laddar